Könnyen érthető cikkek

A fogyatékossággal élő embereknek is joguk van az információhoz.

Aki nem jut információhoz, az kirekesztődik.

A kirekesztődés azt jelenti, hogy nem tudnak bekapcsolódni a körülöttük lévő világba.

A TASZ segít abban, hogy mindenki információhoz jusson.

A TASZ segít, hogy mindenki tájékozott legyen.

A TASZ segít, hogy mindenki bekapcsolódhasson a körülötte lévő világba.

Mindenki, vagyis az is, aki rosszul hall, rosszul lát, lassan olvas vagy nehezen érti meg a bonyolult szövegeket.

A TASZ könnyen érthető cikkeket fog írni.

Ez azt jelenti, hogy ezek az írások egyszerűen, érthető szavakkal lesznek megírva.

Ezeket az írásokat megértik azok az emberek is, akiknek nehezen megy az olvasás.

Kattints arra az aláhúzott címre, amelyik témáról olvasnál.

Információk és tudnivalók

Mi az a TASZ és a mit csinál?

Önállóan akarok dönteni az életemről.

Az intézetek rosszak.

Neked is vannak jogaid.

Mindenkinek joga van tanulni.

Sérülnek-e jogaid a pszichiátrián?

A koronavírus

Az abortusz

A MONDO kártyajáték

Más emberek történetei

Mindenkinek jár egy szabad nap!

Én nem adom intézetbe az anyámat.

Mindenki gyűjt valamit,
a nagy emberek milliókat,
Imre újságokat.

Körbejártuk az országot a MONDO-val.

Megosztás