Gyakran ismételt kérdések
Mikor kapom meg a csomagom?
A csomagok kiszállítását két héten belül tudjuk biztosítani, de a legtöbb esetben egy héten belül megkapod a csomagod.
Van lehetőségem személyes átvételre?
Online rendelés esetében választhatod a személyes átvételt a NOS üzletébe (1015 Budapest, Batthyány utca 12.), illetve szintén a NOS-ban korlátozott számban raktáron is elérhetőek termékeink.
Cserélni szeretném a megrendelt terméket, mi a teendőm?
Cserére a FÁMA futárszolgálat segítségével a kiszállítási díj kifizetése ellenében, illetve ingyenesen a NOS üzletében van lehetőség. Kérjük, ha cserélni szeretnéd a terméked, keress minket a gardrob@tasz.hu email címen
Elfogyott a termék, amit rendelni szeretnék. Honnan tudhatom meg, hogy mikor lesz ismét raktáron?
Általában két hét szükséges a kifogyott termékek pótlásához, ha sürgősen lenne szükséged a termékre, kérjük, keress minket a gardrob@tasz.hu email címen.
Nagyobb / kisebb méretet szeretnék, mint ami elérhető az oldalon.
Az irodánk korlátozott tárolókapacitása miatt, csak a leggyakrabban keresett méreteket tartjuk, de van olyan termék, amiből a gyártónál elérhető extra kicsi és extra nagy méret is. Ehhez kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot a gardrob@tasz.hu email címen, és utána járunk meg tudjuk-e oldani a speciális kérést. (Ebben az esetben hosszabb, akár 1-2 hónapos szállítási idővel kell számolnod.)