Barion Pixel TASZ | Könnyen érthető tájékoztatók

Könnyen érthető tájékoztatók

MINDENKINEK JOGA VAN AZ INFORMÁCIÓHOZ

A TASZ könnyen érthető oldalát olvasod.

A TASZ egy rövidítés.

Azt jelenti, hogy Társaság a Szabadságjogokért.

A könnyen érthető szövegeket

értelmi fogyatékos embereknek készítettük.

Hogy ők is megértsék a világot.

A TASZ segít,

hogy mindenkihez eljussanak a fontos információk.

Az információ azt jelenti,

hogy valakivel valamit közlünk.

A könnyen érthető kommunikáció használatával

mindenki könnyebben megérti a bonyolult szövegeket.

Kattints a címre,

és olvasd el a könnyen érthető tájékoztatót a témában!

Feliratkozás a várólistára Értesíteni fogunk, amikor a termék újra elérhető lesz. Kérjük add meg az emailcímedet.