Könnyen érthető tájékoztatók
MINDENKINEK JOGA VAN AZ INFORMÁCIÓHOZ
A TASZ könnyen érthető oldalát olvasod.
A TASZ egy rövidítés.
Azt jelenti, hogy Társaság a Szabadságjogokért.
A könnyen érthető szövegeket
értelmi fogyatékos embereknek készítettük.
Hogy ők is megértsék a világot.
A TASZ segít,
hogy mindenkihez eljussanak a fontos információk.
Az információ azt jelenti,
hogy valakivel valamit közlünk.
A könnyen érthető kommunikáció használatával
mindenki könnyebben megérti a bonyolult szövegeket.
Kattints a címre,
és olvasd el a könnyen érthető tájékoztatót a témában!